Kesemuanya sudah berumahtangga ^‿^

"Kesemuanya sudah berumahtangga". Korang faham ke post tittle aku tu ? Hahaha. Maksudnya semua orang sudah berkawin ! Kejap2, siapa semua orang tu ?? Haa.. mereka ialah adik-beradik mama aku ^_^. Mama aku anak kedua dari 10 orang adik- beradik. Ramai kan uncle2 and auntie2 aku. Hahaha X3
Hari tu, 7 December 2013 , adik bongsu mama aku merangkap pakcik bongsu aku, dah pun berkawin.. Majlisnya tak lah semeriah gilang gemilang macam artis Che Rozita Che Wan ngan laki dye Zain tu. Jugak, tak lah sesimple kawin bawah pokok kelapa je. Hahaha. Gurau ! Mereka(pakcik aku and his wife) bagi aku nampak comel sebab bini pakcik aku nie kecil molek saje (^‿^✿) ehehe. 
Nah, aku post gambar je lah. Setiap gambar kan ada cerita ? Bak kata Yuna. Hahaha XD
Itu diaaaa bini pakcik aku. Comelkan ?? Macam yang pakai tudung kuning tu jugak(‐^▽^‐) ahaks ! Itu lah aku. Hahaha !
Nah ! Time nie tengah sarung cincin. Hah, sarung jangan tak sarung !  (*≧▽≦)
Ini pulak time makan beradab belah pengantin perempuan. Hensem + cun , ye dok ?! Hahaha ! Tona kaler baju pengantin cantik. Aku suka X3 nyanyi sikit, "senyummu menawan.. menawan~~"
Tadaaaaa !!! Inilah pakcik bongsu aku. Hensem kan ?! Ada lesung pipit lagi. Gigi pun cantik je tersusun. Hahaha. Tapi si pengapit a.k.a sepupu aku tu pun ikut tersengih sekali ?? Lantok...〜( ̄▽ ̄〜)
Jeng jeng ! Inilah family aku ! Family yang besar σ(≧ε≦o)  hahaha. Owkey, cuba kira berapa orang ahli keluarga aku and dimanakah aku ?? Soalan kacang !
Okey, itu je lah gambar kawin pakcik aku yang formal. Yang kat bawah nie pulak gambar kami sepupu sepapat berposing. Hahaha. Jemput tengok !



Si kecik tersepit antara dua~


Makan di meja pengantin ! Aku pengapit ヽ(*≧ω≦)ノ Gambar nie tak seberapa. Lantok lerr...





Gambar nie gerak tapi aku suka !


Maaflah gambar nie senget. Dari fon okey, bluetooth ke laptop okay, sekali upload ke sini senget. Aku dah puas betulkan, tetap nak senget. Ah, sukati kau lah.

Kereta zaman kuno yang masih digunakan pada zaman moden. Sepupu aku perasan jap. Hahaha (*≧▽≦)

Itu adik kedua aku (๑>ᴗ<๑) Tembam kan dye ? Hahaha XP

Owkey... Tamat sudah cerita aku (〜 ̄▽ ̄)〜  Hope korang enjoy baca blog aku yang masih tak seberapa nie. Maklum lah newbie lagi kan.. Hahaha. Apa2 pun, aku memang enjoy masa hari-hari perkahwinan tersebut ! Bergambar je sepanjang masa. Yang sedihnya, camera aku tertinggal cas dekat rumah. Majlis nie kat kampung, Negeri Sembilan. Aku umah kat Bangi. Bateri guna 1 hari, habis... Btw, henpon kan ada ?? Hahaha XD 
Maka, tamatlah (berapa kali type 'tamat' laa) sudah kisah aku kali ini. Bye, assalamualaikum 
(。◝‿◜。)

8 comments:

  1. Haha, tersengih2 aku baca. Apalah kau ni xp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. apa yang buat kau tersengih ??? Okey ke post aku nie. aku saspen takut ntah apa2 lak ="=

      Delete
    2. Haha, takdelah! Okey je! Memang ayat yg natural dari kau! Ayat yg mmg kdg2 boleh buat org gelak or tersengih-sengih. Haha

      Delete
    3. Hehehe. Bangga lak aku X3 hish tak baik tak baik. Hahaha. Aku kena banyak belajar lagi sal blog nie, boleh sifu ?? pfft XP

      Delete
    4. Hahahahah. Ceyh! Banggalah tuuuu? Haha, mmglah kena banyak belajar ;) Aku pun still tahap tgh belajar. Haha. Sifu? Wah2! xDD

      Delete
    5. Bangga lahhhh~! Sifu kau tu hanya sifu di blog sahaja. Ingat ! Hahaha. Kita sama2 belajar lah ye~~

      Delete