'Lepak'ing with Geng LB o(≧▽≦)o

Semalam, 29/12/2013 bersamaan hari Ahad, aku and the gang hang out gi makan2 kat BB Tomyam. Seronok sangat walaupun aku orang paling lewat datang ! Hahaha. Tapi nasib baik depa tunggu aku sampai, baru order makanan. Hehe. Thank guys ! 
Geng2 aku semuanya perempuan. Ada 8 orang kesemuanya ! Ramai tak ?? Hem boleh la kan. Lebih dari satu, ramai la kan ? Hahaha ! Masing2 ada karakter yang tersendiri. Ada gaya and rupa yang istimewa. Ada suara unik masing2 yang berlainan bunyi yang dapat membezakan antara kami. Ehehe. Actually, geng aku tade bos or ketua. Kami sehati sejiwa ! Apa yang penting ?? Kerjasama ! Good~~ Hahaha.
And, semalam, kami semua berjumpa setelah sebulan tidak berjumpa. Dah habis sekolah kan ?? Masing2 mula meningkat dewasa. Tapi rasanya perangai tetap tahap budak remaja kot. Ada beza ya REMAJA and DEWASA. Wahaha.
So, aku akan post gambar untuk membuktikan yang aku berjumpa dengan mereka. And korang akan perasan something dimana kebanyakan mereka memakai pakaian berwarna merah or yang seberadik dengannya ! Padahal tak rancang pun. Kecuali yang sorang. Yang ganjil itu lah yang mengajak kami keluar makan2. Sebenarnya, perjumpaan nie (perjumpaan haa) untuk budak dua orang yang bakal menjejakkan kaki ke PLKN tak lama lagi. So, sebelum kami lama tak jumpa, baik kami jumpa sekarang kan ?? Nanti kang rindu~~ Bhahaha >_<
Sambil2 tu korang leh la tengok rupa2 mereka yang 'macam cantik je macam comel je'. Hahaha. Sori Syasya, i guna trademark you (>y<)

Perasan tak siapa yang ganjil ?? Nyahaha !


Muka memainkan peranan yang depan sekali. Tapi ada member mukanya separuh pulak ? Lantak asalkan masuk pic, kan ?? Hahaha.

Itulah dua manusia yang bakal menghilangkan diri ke Perak demi misi yang sangat mencabar ! Hidup PLKN ! Hahaha
(ノ>▽<。)ノ




Yang ini kurang sorang.


Yang ni cukup semua yang hadir. But, tetap kurang dua orang... Mereka tak dapat hadir..

Baju coklat pernah menjuarai piala dunia 'mulut paling bising' ! Kahkahkah >_<

Dia nie pendiam. Tapi diam2 ubi berisi tau ! Hahaha ^_^

Itu dyaaa.. Ada orang menyelit di tengah ! Wahaha ! Yang tudung pink pekat tu pulak BPF aku. BestPrenForever (◍•ᴗ•◍)❤  

Hah ! Makcik nie sorang je bukan sekolah dekat sekolah kami. Dia pindah masa form 4. Budak elit oh ! Macam mana pun, kami tetap Geng !

Merah-merah delima~~ Hahaha. Dia pun ley dikatakan dak paling bising and dia agak manja ! Tengok muka pun tau kan budak manja. Hahaha. 

Sape lak nie ??? Hahaha, Inilah aku ! Masa aku naik nie, saspen gak sebab senang gerak ke depan ke belakang. Haha. Peace peace purr meow ! Hahaha (=^-ω-^=)

Owkey. Itu sahaja cerita kita. Hahaha. Kita kita lah pulak kita. Owh gedik now ! Hahaha. Tinggalkan jejak korg di Cbox tau. Nak kenal2 tambah kenalan. Owkey, hope enjoy~ bye bye~~ Assalamualaikum.

" Our friendship never 'game over' "

5 comments:

  1. HAHAHAHAHAHHA. Iera2! Kan aku dah kata! Kau mesti akan ckp jgk punyalah perasaan 'rindu' 'sayang' kau tu! xp HAHHAHA. Nice entry ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh. aku tak cakap pun. aku type je lah ! hahaha. kau follow aku ?? mcm mne aku nk follow back ??

      Delete
    2. Haha, mengaku jelah Ieraaaaa. Tak payah nk cover2 lagi xp Btw, kau mmg dah follow akulah. But kalau kau nk follow blog org lain. Nnti aku ajar. Kat FB.

      Delete
    3. sukati aku la nak ngaku ke tidak. hahaha >_< owkey. jom chat Fb lak. sifu~

      Delete